werd gezegd naam Jezu

Special Events

Director's Lecture Series
Director's Lecture Series (June)

Series Title: “Wonders of Creation..Soaring in Splendor"


Day: First Saturday of Every Month
Time: Starts at 11:00 am and again at 2:00 pm

event 1
Dinosaur Excavations

Creation Evidence Museum will be holding the annual Public Excavation. Experience the fun of a real archilogical excivation. For information see below.

Excavation Details, Registration and Liabilty Waiver

Day & Time: June 29th - July 3rd from 8:00 am - 1:00 pm





goddelijke natuur in Christus Jezus, onze Heer! in zijn dood en opstanding ook wij zijn waarachtig God en waarachtig mens, in het geloof. het is niet gemakkelijk voor mij om lief te hebben moordenaars, woekeraars joodse mannen belust op macht, die de gerechtigheid die te wijten is aan de volken vertrappen, maar als ik God te vragen om ze allemaal te doden, zei hij tegen mij, alwais: "Je moet gewoon hen, geef je liefde en je moet vergeven ze allemaal, "maar ik geloof dat ik niet kan mijn lieve teleurstellen: God: JHWH heilig Brama: Allah. @ IHateNEWLAYOUT - mijn liefde voor: Unius REI, kan het emotioneel, omdat ik niet kan emoties, met 7 miljard mensen: mijn liefde is AGAPE, dat is onvoorwaardelijke liefde, onbaatzuchtig. Ieder mens is waardig van de liefde, voor zichzelf! Wel, de man is altijd het doel, het doel, van alle dingen, en niet het gereedschap, het doel van de regering of van de instellingen of religies. Dat wat is het waard om van te houden, boven alles: het is de waarheid (niet liegen), is rechtvaardigheid (niet kwaad). il mio amore: di Unius REI,1 .. 5. deze ellende en verlatenheid, leidde ons allemaal om te worden verkocht: door vrijmetselarij: 322, (in het geheim, dat wil zeggen, al onze monetaire soevereiniteit, gestolen, verborgen, door internationale joodse woekeraars van het IMF 666) [Beste, mijn bisschoppelijk vicaris-generaal] , een verduidelijking van de "menselijke klimaat en: van: werk," dat: ik heb gevonden in mijn nieuwe school, blijft emblematische betekenis, te beschrijven: de laatste vergadering: van mijn College van de: Docenten: de 06./.11 ./.2012, waar oudere leraren van het Instituut (MSW), dat wil zeggen, vakbondsvertegenwoordigers, hadden ze "schaamte" (angst), van het lezen, het document: dat: is: bereid: door alle docenten van: Italië, als een daad: van: formeel protest tegen: de opkomst van 25% van de uren van: les (zonder geen rekening) luidt als volgt: wet strafbaar Aprea: die zullen leiden niet: alleen, in het midden, van de weg: andere: 30.000 tijdelijke leerkrachten, maar het zal doen, echt kritisch, de reeds wanhopige situatie van de: Italiaanse school!2 .. 5. [Beste, mijn bisschoppelijk vicaris-generaal], Dit is: de waarheid, onze politici niet: ze kunnen worden: als, alsof ze criminelen, tot: dit punt, nee! ze zijn gewoon niet bewust, onbewust! van dat: wat: het zou kunnen betekenen vandaag om een ​​docent in Italiaanse scholen, althans, in dat 50% van de scholen, waar ze niet: nooit een voet. Eigenlijk zijn we een categorie: risico voor de spanningen die: je moet maken in plaats van: werk, mee te nemen: spanning op het zenuwstelsel, en: het psychisch evenwicht, voor de manier waarop dit beroep is: te worden: stress en: riskant. Dus, omdat alle leraren, en: vertegenwoordigers van de vakbonden vreesden het schoolhoofd, ze deden om te lezen: me: Het document dat: ik was de laatste aan te komen. Uiteraard is de Directeur is: een oppositor krachtig, en: drastisch, tegen naar: onze eigen overleg binnen de School Comite, dat er maar weinig durven te ademen.3 .. 5. [Beste, mijn bisschoppelijk vicaris-generaal], en onmiddellijk na de universiteit, noch voor noch na, heeft niemand nog nieste, want: de angst: deze "mannelijke" gedrag van het management: van school. ook de reden waarom: de toespraak: het is: helemaal het einde, is uitgeput tussen mij en: de rector, alsof ik en: hij: we waren de enigen in het College van de: leerkrachten, (Dat: met de drie, aparte locaties, het Instituut, bereikte het nummer: het totaal van: 100 leraren, maar geen enkele heeft bijgewoond door niemand, behalve mij gelukkig, spontaan, een klein aantal, van:. leraren de volgende dag, schreef hetzelfde document, en: het heeft ingediend voor ondertekening: in de hal van de leraren, echter 20% (dat wil zeggen, alle medewerkers, van medewerkers, van de: voorzitterschap) niet: ze moeten nog aan te melden bij Dit document is gevraagd voor de opschorting van alle! activiteiten in de middag, of extra.4.5. [Beste, mijn bisschoppelijk vicaris-generaal], maar, mijn voorstel, niet: het was dat: van: stoppen met alle activiteiten, "extra", maar: was dat: van: solidariteit:: slechts een document van te maken voor: om te horen onze stemmen, samen, om: die van: de hele categorie, de exploitanten van de: school. Deze manoeuvre is: echt serieus: 1). waarom: als het ministerie van: Onderwijs, hij heeft willen vinden, alleen de beschikbare docenten: maak vervangingen, zou voldoende zijn om te verhogen: de tijd hoogleraarschap, met 18, om: 19 uur (en niet: verkrachting: de hele categorie, van de leraren, om den tijd Chair: tot: 24 uur, net als: het ontwerpen van: de wet). terwijl 2). als ze wilden te vinden: het geld:? elk nationaal beheer, was genoeg om te bevriezen: afschaffen: activiteiten (POF) en: de "instrumentele functies" (dat is: mogelijk te maken: minder: waarom: in sommige gevallen zijn deze activiteiten leiden studenten: niet: doen hun taken naar huis).5.5. [Beste, mijn bisschoppelijk vicaris-generaal], maar: dit is: de pathologie hypocriete van de scholastiek: niet: je kunt nooit gewoon spreken, bij het Ministerie van de: Onderwijs, waarom: de pooiers van de: ballonnen van de "professoroni" van de universiteiten, hun hebben verdeeld: door middel van: hun geklets, een stukje van hun macht. Maar: ze zijn vaak de pest: de ideologische: van de Italiaanse school! maar deze manoeuvre is: echt serieus, waarom is: een coup tegen alle prioriteiten, en de beginselen van eenheid, de handel, de grondwet en: Democraten: dat wil zeggen, een spons, die wist 50 jaar democratisch leven van onze natie, is de reden waarom: met het verlies van: Sterker nog, van de: vrijheid van onderwijs, door zowel de "culturele gebieden", zoals door de dominantie van de: School Administrator, openen wij onze Italiaanse bedrijf: uitgegroeid tot een Regime van State politie, zoals helaas , zijn al de Verenigde Staten van Amerika.[Mine lieve Vicar: Bisschoppelijk] terug: een aantal reflecties van essentieel belang over: onze: Meeting plaats: in de Curia, in: aanwezigheid: van de directeur, van onze: het Bureau: School, om: over, doel, van: mijn: bevestiging, om te gaan met alle klassen mag het: lessen uit het verleden: van: 332 Messiaanse Profetie: van, Oude: Oude Testament: hij: zei, "waar dit: is: geschreven in het boek van de religie NO?!". 1). in feite, 95% van mijn studenten, niet: koop: het boek van de religie, 2). Bovendien is de bijbelse inhoud: epistemologische, op: alle het onderwijs: van: de katholieke godsdienst. In een context van Instituut: Professional (milieu, zeer achtergestelde: zeer slecht sociaal dwz), waar niet: alleen: (A) is: verboden: te verwerpen: aan het einde van het jaar, maar waar: (B): ook verboden: elke leerling te schorten: tegen een van haar: houding Bulling, dat duidelijk ziet, de leraar ook, als van een: onderwerp, hem ook slachtoffer van Bulling[Mine lieve Vicar: Bisschoppelijke] docente, dat wil zeggen: waargenomen door pestkoppen, hoewel, een paar, zoals een: conditie: zijn, in de positie van fragiliteit, kwetsbaarheid, niet: alleen: van het punt: gezichtspunt van de studenten , maar ook, zoals de enige die verantwoordelijk is voor situaties die moeten: onvolledig zijn, ((of, in het laatste: resort,: schuldig: is: altijd de leraar, vanuit het standpunt: gezichtspunt van de "Manager Scholastic", omdat is: altijd de leraar, die, niet: is: passend, adeguate, aan: houd de geestelijke, zelfs als we zijn: vooraan naar: gevallen van pesten: impunibile: en: dat: Pesten: is: Goed, nu, de : hetzelfde, ook tegen de leraar)), maar het systeem: school: Italiaans, het lijkt: niet: ze kunnen, meer vrije, van: a: conditie van informele en formele: van hypocrisie. 3). Aangezien in het wisselgesprek, conclusie over het: mijn: uitleg, over, de Precious ons Jodendom: "Onze Heilige Roots", dat heb ik het spelen, mijn "Shofar" in de klas: en: dat: deze bijzondere: het is opzettelijk vervormd,[Mine lieve Vicar: Bisschoppelijke] heeft gebracht: me: in het voorzitterschap: naar: rechtvaardigen mijn: gedrag: in de voorkant van de Executive Scoastico, en: hoewel ik zei dat ik had opgegeven: bij mijn, directeur Scholastic, wat niet: het was : de "Horn", zoals hij verklaarde hem, maar: was de "Shoafar", met alle uitleg van de zaak, het: hetzelfde: beschuldiging van "hoorn" is: terug: op de lippen: van de directeur van het: "Office : School, van Curia ", naar: afstand: vele dagen, om opnieuw te proberen: het feit: dat de Directeur: heeft: belang voor: toon mij, in: perspectief: de meeste negatieve mogelijk, met als doel: willen schaden: tegen mijn : persoon, in volgorde, te neutraliseren, mislukte, aseptische, onproductieve, mijn woord blijft, om haar te zijn: de rol van macht, in de productie: de ideologische doelen: tegen mij. Dit is natuurlijk: ook kunnen aantonen hoe het gebied van de vrijheid van onderwijs, vrijheid grondwettelijk vastgelegd, is: een, een andere wet van de democratie, dat is uiteen!Het Woord van God zegt: 1. "In Hem leven wij, bewegen in Hem hebben wij ons wezen" 2. "Uw eigen adem verklaart dat Jezus leeft!" Christus wordt aan de rechterhand van de Vader heeft volledige autoriteit, en zij deze bevoegdheid uitoefenen wordt overgedragen aan ons dat wij staan ​​tot uw dienst, dit is de reden waarom onze politieke overwinning, over de hele wereld is overwhelming.Christ in de hemelse gewesten, is de Koning der koningen en Heer der heren. Wanneer hij zegt aan het kruis "het is volbracht", effectief hij al zijn deugden, al zijn verdiensten en al zijn gezag, en zijn macht overgedragen, in ons. Als we geloof DAT, dan degenen die ons kan stoppen, Of, RESIZE ons? Als we geloof, dan moeten we om te regeren! DIT IS DE REDEN WAAROM HET IMF INVESTEREN IN DE IMMENSE, INKOMEN VAN LATENTE: SIGNORAGGIO bankieren: tegen ons, om te stoppen en levenloos maken: CHRISTENDOM IN KORT op dezelfde wijze behandelt: WAT IS, tegen een virus: voor het transformeren van het , IN VACCIN.Hebreeën 1,1 tot 3 "God eenmaal heeft gesproken, in een verscheidenheid van manieren ... door de profeten en in deze laatste dagen tot ons gesproken door zijn Zoon, die hij tot erfgenaam van alle dingen, en door wie hij de universum, hij is: de pracht van zijn heerlijkheid en de afdruk van Zijn wezen, en handhaving:. alle dingen met zijn machtig woord Dit is een heerlijke waarheid: 1. "Christus is het merk: de essentie van God" 2 ". Christus is de reden: de schepping van het universum ". 3" Zonder Christus, zou er dood aan alles Ondersteunt alle dingen door het woord van Zijn kracht, dat uw hart klopt voor Christus zegt, etc ... "4." "[Oude Testament Christologie] 1: - Habakuk: - PROFEET DIE verwijst naar het werk van God; 2: - Obadja - THE POWER TO SAVE, 3: - Haggai: - alle GOUD EN ZILVER IN DE WERELD; 4: - AMOS: - onze broeder die ondersteunt, 5: - Apocalypse: - Koning der koningen, en Heere der heren; 6: - HANDELINGEN - DOOP EN NIEUW LEVEN IN DE GEEST, 7: - Baruch - AANSLUITING VAN REBELLEN; 8: - KOLOSSENZEN: - VOLHEID van hoofd en lichaam; 9: - CORINTHIANS: - de gaven van de Geest; 10: - CHRONICLES - onze Koning; 11: - SONG - ONZE LIEFDE BRUIDEGOM; 12: - DANIEL - DE VIERDE MAN IN OVEN; 13: - Deuteronomium - PROFEET MOZES IN; 14: - JODEN - EEUWIGE bloed van het verbond, 15: - Efeziërs-CHRISTUS uit RIJKDOM ONMOGELIJK, 16: - Exodus - paaslam, 17: - EZRA - SCRIBE onze trouwe; 18: - ESTER - ONZE Mordechai; 19: - Ezechiël - MENSEN VAN DE VIER GEZICHTEN;[Oude Testament Christologie] 20: - FILIPPENZEN - voldoet aan al onze behoeften; 21: - PHILEMON - ONZE BESTE VRIEND, 22: - Galaten - vermenigvuldigt u onze SEMI; 23: - JOB - DAG VAN DE LENTE, 24: - JAMES - onze wijsheid; 25: - JUDAS - KOMT MET myriaden; 26: - RECHTERS - van de wet; 27: - JUDITH - WINNEN GELOOF VAN DE ARMEN, 28: - Jeremiah - BRIDGE VAN JUSTITIE, 29: - Jona - ons medeleven; 30: - Gioele - VOORBEREIDING VAN DE DAG VAN DE HEER; 31: - GENESIS - is het zaad van de vrouw; 32: - JOSHUA - Kapitein en Condottiero; 33: - JOHN - eeuwige liefde; 34: - ISAIAH - Prins van de Vrede, 35: - Klaagliederen - MENS IN TRANEN; 36: - LUCA - Zoon des mensen; 37: - Lev - HOGEPRIESTER; 38: - Maccabees - overwinning, die komt uit de hemel; 39: - MARCO - FA WONDEREN;[Oude Testament Christologie] 40: - Micah - boodschapper van mooie voeten; 41: - Maleachi - GOD VAN JUSTITIE EN GENEZING; 42: - MATTEO - is de Messias en heelt alle, 43: - Naum - de wreker is de uitverkorenen van God ; 44 - Nehemia - weer op te bouwen onze muren; 45: - NUMMERS - zuil van vuur en Cloud: ONZE PROTECTOR; 46: - Osea - MAN getrouw, 47: - Spreuken - ONZE TEST; 48: - PIETRO - HERDER Koning der ere; 49 : - Prediker of Eccles - ONZE TEST; 50: - RE - ONZE regering; 51: - ROMAN - ALL wordt geproduceerd in GOEDE in verkozen; 52: - RUT - onze Verlosser RELATIEVE; 53: - PSALM - onze Heer en HERDER, 54 : - SAMUEL ONZE regerende koning; 55: - Zefanja - DE HEILAND; 56: - TOBIA - ONZE GENEESKUNDE, 57: - TIMOTHY - onze Middelaar, 58: - Tessalonicenzen - RE ZEGEVIEREND; 59: - TITO-man getrouw; 60: - Zaccaria - Open Source in het huis van David om alle zonde en onzuiverheden WASH; aan de gehele mensheid IN DE DERDE TEMPEL VAN JERUZALEM OP de Olijfberg.communicatie: geregistreerde: met protocol: tot mijn Directeur, De schrijver, Prof ****, hoogleraar Religie, kennis van de SV Ill.ma, dat: 1). Aantekening op het REGISTER KLASSE: **** in de 2de, de leerling ***** (om 10.45) in aanwezigheid van de hele klas, zei te zijn geweest: de vrijstelling van de leer van de katholieke godsdienst, maar de schrijver: in het kantoor van de inschrijvingen: onderwijs, heeft kennis genomen van: de absolute regelmatigheid van de: inschrijving: van: deze student, als: student regelmatig, in de: Het aanleren van de katholieke godsdienst! Hetzelfde student tot nu toe: in de stand willekeurig: afwezig in lessen: Onderwijs, van de katholieke godsdienst:.communicatie: geregistreerde: met protocol: tot mijn Directeur, 2). AFWEZIGHEID in ons instituut, VAN CROSS. Dan dat: het is echter zeker: het is, dat de verplichting van de aanwezigheid van het kruisbeeld in klaslokalen "niet kan worden beschouwd:. Indoctrinatie door de staat" Volgens het Hof, het kruisbeeld "is een in wezen passief symbool" :: en de invloed daarvan op leerlingen: niet: het kan worden vergeleken met het onderwijs leraren biechtstoel. Waarom, is, seculiere waarden: stichting, van onze staat niet: biechtstoel! Compliance, met Prof **** Bari 05/11/2012[Bisschop Vicar], en vrede: vreugde in al onze verdrukkingen voor: Gospel voor: deelhebben ook: ons van het lijden van de Christus, en: voor: om ook deel te nemen: ons tot Zijn eer! Als leraar van: Lower Middle School, ik weet het: de strafrechtelijke aansprakelijkheid, die had kunnen worden uitgevoerd: mijn leerlingen, voor het geval ze zou hebben gemaakt van de bezetting: school structuur! maar: want Ik zal niet: zou deze mogelijkheid toe te staan ​​mijn kinderen, ik zeker niet: het zou toelaten, zelfs aan hen! maar: heeft nota genomen van de: hun vastberadenheid om de werkgelegenheid, die, verklaarden ze, onvermijdelijk te maken, want het was een gezamenlijke beslissing, en: reeds is goedgekeurd in hun commissie, ik naïef verliet, trek misleiding misschien (in een, of bij de meeste, twee klassen) van: Prudential geven wat advies, hoe te voorkomen, vandalisme, en te voorkomen dat vreemden konden aangaan van de school structuur. maar: dit kan geweest zijn genoeg om dat klimaat van herkennen: pesten, voor: het bouwen van een nieuwe laster tegen van: mij.[Bisschop Vicar], Waarom is de vice-president, is: Komst (donderdag de 08 november 2012) in een 5 °, zeggende woorden van de: type: "ik niet: Ik ben bang voor: spreken", " Iemand, die u wilt verzenden naar de slachtbank! " als ze is: uit de klas, ik mijn studenten vroeg, "wie hebben betekend?", maar: ik mijn studenten met stomheid geslagen waren, niet, ik begrijp elke context, van de: zei hij. Echter, de vorige dag (Woensdag de 07 november 2012) herhaalde: dezelfde poppenkast in een 3e klasse (altijd in mijn aanwezigheid), daarom deze bijzondere liet me: rusteloos, in feite, ik benaderde de leraar. Vice-decaan, en: ik zei, om haar, waarom doe je niet: ga praten direct met: de betrokkene, maar:? Antwoordde ze mij in deze termen: "Ik ben niet: Ik spreek: met: nee", dat is de reden waarom, heb ik geprobeerd, verduidelijkingen van collega's, en sommige hebben duidelijk gemaakt dat dit een van ongepastheid:
 
[Bisschop Vicar], Dit lasterlijk, bevorderlijk te creëren: de verdachte, het onderwijzend personeel. maar: anderen zijn gekomen om te geloven in deze mogelijkheid, zeggende: "wij weten, de Prof.Vice Dean, moet het wel waar .." als om te zeggen: we kunnen doden door laster, van het vertrouwen: netto) (Toch weten we genoeg, want, met:? Zon 19 klassen Wij niet: wij zijn veel) en: dit verhaal dan, van de: groteske , want in sensationele hypothese, dat: ik had willen een agitator van de jonge, natuurlijk, benaderde ik de grootste klassen. maar: voor: Gelukkig, dezelfde docent: plaatsvervangend decaan, met: grote vastberadenheid is: in staat om de bezetting van de folie: ons instituut, het deel van onze jongens! maar, misschien ben ik verkeerd: voor: dit alles: en: de vice-president, niet: hij doelde op mij helemaal! GroetenHel is te angstaanjagend om te beschrijven! het is gelegen in de kern van onze planeet, maar uiteraard is geen plaats driedimensionale L'enfer est trop terrifiant pour être décrit! il est situe dans le coeur de notre Planète, mais n'est evidemment pas un lieu en trois afmetingen
 
@ Benjamin Netanyahu en de Koning Saoedi-Arabië: van: IsraelNationalTV, -> als je dat een te begrijpen. de kinderen zijn allemaal hetzelfde: alle vrouwen van de wereld, en alle mannen van de wereld zijn allemaal hetzelfde? vindt u in de hel! er is nog iets: dat: je moet begrijpen: 2. "Geen enkele religie is redding!" hoewel essentieel: Religies zijn defecte instrumenten: 3. "Maar wie niet heeft, met de Schepper, een persoonlijke vriendschap, als had Abraham en Mozes dat hij niet kan komen: in het Koninkrijk van God hier is waarom: Ik ben vastbesloten: de bouw van de Joodse Tempel!" niet alleen voor u om een ​​persoonlijke relatie met God hebben! maar ook om u te laten weten, dat, als je God persoonlijk kennen? Dan begrijpen, dat, 4. in alle heilige boeken werden geschreven, is door heilige mannen, die helaas ook door mannen satanisten!
@ Koning Saoedi-Arabië en Benjamin Netanyahu: van: IsraelNationalTV, -> quando voi capirete, che, 1. i bambini sono tutti uguali: tutte le donne del mondo, e tutti gli uomini del mondo: sono tutti uguali? voi vi troverete All'Inferno! c'è un'altra cosa: che: dovrete capire: 2. "Nessuna Religione è salvifica!": Anche se indispensabili: le religioni sono strumenti difettosi: 3. "Ma, chi non ha, con il Creatore, una personale amicizia, kom hanno avuto:? Abramo e Mose lui niet Potra entrare: nel Regno di Dio ecco perche: io sono km impegnato: een costruire Il Tempio Ebraico" niet soltanto per farvi AVERE una relazione personale con Dio! ma, anche per farvi capire: che, quando avete conosciuto Dio personalmente? poi, capirete, che, 4. in tutti i libri sacri hanno scritto: sia uomini santi, che purtroppo, anche uomini satanisti!
 
Sharia & Talmoed del FMI, ha detto che il satanismo è buono! il cristianesimo può essere dissacrato! ] 09/24/2012 RUSLAND. Patriarchaat van Moskou: anti-islam film en vandalisme tegen de Kerk, schakels in dezelfde keten. Aartspriester Chaplin veroordeelt de film die is beledigd de moslimwereld en waarschuwt dat de vrijheid van meningsuiting niet verder gaan dan de morele grenzen. Moskou (AsiaNews) - De anti-islam film die gewelddadige protesten heeft aangewakkerd in meer dan 20 landen over de hele wereld kan worden vergeleken met de aanvallen op christelijke symbolen tijdens de laatste maand in Rusland. Dat blijkt uit de Russisch-orthodoxe patriarchaat, die bevestigt dat "de vrijheid van meningsuiting moet voldoen aan duidelijke morele grenzen. De spreker was het hoofd van de Synodale Afdeling voor de betrekkingen tussen staat en samenleving, aartspriester Vsevolod Chaplin, in een recent interview met het persbureau Interfax. "Persoonlijk - aan de kaak gesteld Chaplin
 
[Sharia en Talmud van het IMF, zei dat het Satanisme is goed! Christendom kan worden ontheiligd! ] Ik denk dat de aanhoudende acties in de kathedraal van Christus de Verlosser, de verschijning van een film die beledigingen de stichter van de islam, de aanslagen op Amerikaanse ambassades en swastika's op synagogen zijn schakels in dezelfde keten. "De geestelijke degenen die definieert ontheiligd symbolen, uiterst belangrijk voor specifieke sociale groepen, lange tijd beschouwd als onaantastbaar, vernield gebouwen, zoals ambassades en plaatsen van aanbidding als "gekke" mensen. Hij zei dat deze misdaden zijn veel erger dan normaal, want "als je ontheilig een symbool van belang geacht om een gemeenschap, je probeert te kleineren en te onderwerpen het geheel van die gemeenschap "" Het is geen toeval - voegde hij eraan toe - dat deze maatregelen vervolgens hebben geleid tot grootschalige conflicten in de geschiedenis. ".
 
[Sharia en Talmud van het IMF, zei dat het Satanisme is goed! Christendom kan worden ontheiligd! ] De priester drong er bij de internationale gemeenschap op om de nodige maatregelen om een ​​dergelijke maatregel te voorkomen, waarin wordt opgeroepen tot "ernstige en onvermijdelijke straf" voor dit soort misdrijven en merkte op dat "de vrijheid van meningsuiting moeten duidelijke morele grenzen te hebben, want het is niet absoluut en , volgens de Universele Verklaring Rechten van de Mens en de meest elementaire logica, mag niet worden ingenomen na de goede zeden, de openbare orde en burgerlijke eendracht ". Sinds 17 augustus, toen Moskou Khamovniceski het hof van de drie meisjes veroordeeld van punkband Pussy Riot tot twee jaar in de gevangenis (schuldig aan "hooliganisme ingegeven door religieuze haat" voor een anti-Poetin prestaties in de kathedraal van Christus de Verlosser) incidenten van aanvallen op religieuze symbolen zijn toegenomen in Rusland: kruist in stukken gehakt, antiklerikale graffiti en vandalisme tegen kerken en pictogrammen.
YourASlaveWakeUp Commento sul tuo video: Kabbalah Talmoed Zionisme bestendigd Evil IMF NWO 2of3 ja ze interageren met demonen, maar niet alle vrijmetselaars zijn slechte mensen, of zelfs besluiten om kwaadaardige magie beoefenen - ANTWOORD -> alle vrijmetselaars zijn gezworen aan Satan, en aan de mensen verraden door de bank seigniorage! en we gaan allemaal sterven! OccullticScience33 Reactie op uw video: ROTHSCHILD Israëlische Hooggerechtshof Rockefeller Dupont Knesset zijn gelegen aan de straat wordt zelfs Rothschild straat ze de naam van de straat. LadyGagaVEVO zei me: "" Ik belde een taxi, en ik ga een non te worden! allemaal door die homo: VAN synnek1 cia FUCK imf 666, ik hoop, dat kan SYNNEKKK sneed zijn "PEA, PISELLO kwaad" Nu, dat van hem gemaakt en van mij, een slaaf voor SATAN "" "--- lol .
 
Re: amen "werd gezegd:. In de naam van Jezus 'I heeft het verkeerde gedaan om al die criminelen die omvergeworpen het kruis [MENE TECHEL PERES] CSPBCSSMLNDSMD VRSN SMVS MQLIVB" Drink je vergiftigt door uzelf. "Jullie zijn allemaal verloren!" Luke19.27; door Rei Unius ♰: King ♥: ... Sandcastles666 zei: Ik alleen de bits lezen wanneer zou sterven aan kanker lol heb je kopiëren en plakken of typen die uit? - ANTWOORD -> jullie allemaal als een hond shit: van u, tot stof voor mij! Je bent net als de shit uit van een hond, die overgaat tot stof voor mij! Sandcastles666 ZEI: im i sterven? - ANTWOORD -> natuurlijk! maar, sterven is niet het ergste! Je gaat naar de hel!
Jezus: de apostelen. Uitgangspunt observatie. Alleen met de: goddelijke openbaring de mens is: komen tot een exacte begrip, zelfs gedeeltelijk, van de: onzichtbare wereld. voor: dat de krachten van de: kwaad, van: die alle mensen hebben een vage kennis gekocht met duidelijkheid, de: kennis van de demonen zijn spirituele wezens en persoonlijk, goed geschapen door God, dat engelen geschapen, en: naar rebelleren tegen God komt tot een totaal en: onomkeerbare perversie. Als vreemdelingen Ontvoeringen: Bush van 322, 666 en Rothschild voor vernietigen hoop van Israël.




  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    2 minuti fa
    I know! everything would end in a terrible tragedy stop and come out to me .. your position? can not be held against me! if you pull the thread too? will break! surrender Rothschild 666, 322 Bush, Sharia, Talmud, microchip in the ass, fag IMF FED ECB my God? YHWH is the living in Israel, he laughs at you Because it is ALMIGHTY, ALL-POWERFUL, ALMIGHTY, ALMIGHTY, I know! everything would end in a terrible tragedy stopyou agenda, and come out to me. 666 donkeinstein Cain fag, idiot CIA shitreign for satan fallen ill, why, was kicked in the ass by St. Michael Arcangel, Quis ut Deus?!
  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    3 minuti fa
    your position? can not be held against me! if you pull the thread too? will break! surrender Rothschild 666, 322 Bush, Sharia, Talmud, microchip in the ass, fag IMF FED ECB my God? is the living JHWH, in Israel, he laughs at you because it is ALMIGHTY, ONNIPOTENTE, ALMIGHTY, ALMIGHTY, I know! everything would end in a terrible tragedy stopyou agenda, and come out to me


YouTube

YouTube

644221 iscritti
70557622 visualizzazioni video

  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    1 secondo fa
    divine nature in Christ Jesus our Lord! in his death and resurrection we too are true God and true man, in faith. it is not easy for me to love murderers, usurers Jewish men greedy for power, which trample the justice that is due to the peoples, but when I ask God to kill them all, he said to me, alwais: "You just them, give your love and you must forgive them all, "but I believe that I can not disappoint my dear: God: JHWH holy Brama: Allah. @IHateNEWLAYOUT -- my love of: Unius REI, it can be emotional, because I can not have emotions, with 7 billion people: my love is AGAPE, which is unconditional love, selfless. Every person is worthy of love, for himself! Why, the man is always the goal, the purpose, of all things, and not the tool, the object of the Government or of the institutions or religions. That which is worthy of being loved, above all else: it is the truth (do not lie), is justice (do not evil). il mio amore: di Unius REI,
  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    9 minuti fa
    1..5. this misery and desolation, led all of us to be sold: by freemasonry: 322, (in secret, ie, all our monetary sovereignty, stolen, of hidden, by international Jewish usurers of IMF 666) [Dear, my Episcopal Vicar General], a clarification of the "human climate and: of: work," that: I have found in my new school, remains emblematic significant, describe: the last meeting: of my College of the: Teachers: the 06./.11./.2012, where older teachers of the Institute (MSW), ie, union representatives, they had "shame" (fear), of reading, the document: that: is: was prepared: by all the teachers of: Italy, as an act: of: formal protest against: the rise of 25% of the hours of: lesson (without no consideration) reads: law criminal Aprea: which will lead, not: only, in the middle, of the road: other: 30,000 temporary teachers, but it will make, really critical, the already desperate situation of the: Italian school!
  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    9 minuti fa
    2..5. [Dear, my Episcopal Vicar General], This is: the truth, our politicians do not: they can be: as, if they were criminals, up to: this point, no! they are simply unaware, unconscious! of that: what: it might mean today to be a lecturer in Italian schools, at least, in that 50% of schools, where, they not: never put a foot. Actually, we are a category to: risk, for the tensions that: you have to face in place of: work, to bring: strain on the nervous system, and: the psychological balance, for how this profession is: become: stressful and: risky. So, since all the teachers, and: union representatives feared the headmaster, they did to read: me: The document that: I was the last to arrive. Obviously, the Headmaster is: an oppositor vigorously, and: drastically, against to: our own deliberation within the School Committee, that few dare to breathe.
  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    9 minuti fa
    3..5. [Dear, my Episcopal Vicar General], and immediately after college, neither before nor after, no one has even sneezed, for: the fear of: this "masculine" conduct of the management: of school. also why: the speech: it is: totally end, is exhausted between me and: the headmaster, as if I and: he: we were the only ones present in the College of the: teachers, (That: with the three, separate locations, the Institute, reached the number: the total of: 100 teachers, but none has attended by nobody, except, me. Luckily, spontaneously, a small number, of: teachers the next day, wrote the same document, and: it has submitted for signature: in the hall of the teachers, However, 20% (ie, all the employees, of employees, of the: Presidency) not: they have yet to sign! in This document has been asked for the suspension of all activities in the afternoon, or additional.
  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    10 minuti fa
    4.5. [Dear, my Episcopal Vicar General], but, my proposal, not: it was that: of: stop all activity, "additional", but: was that: of: make only a document of: solidarity: for: to hear our voices, together, to: that of: the whole category, the operators of the: school. This maneuver is: really serious: 1). why: if the Ministry of the: Education, he has wanted to find, only, the available teachers to: make substitutions?, would be sufficient to raise: the time professorship, by 18, to: 19 hours (and not: rape : the whole category, of the teachers, to raise up the time Chair: to: 24 hours, as is: the design of: law). while, 2). if they wanted to find: the money: each national management?, was enough to freeze: abolish: activities (POF) and: the "instrumental functions" (which is: to make possible: less: why: in some cases, these activities lead students to: not: do their duties to home).
  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    10 minuti fa
    5.5. [Dear, my Episcopal Vicar General], but: this is: the pathology hypocritical of scholasticism: not: you can never speak simply, in the Ministry of the: Education, why: the pimps of the: balloons of the "professoroni" of the universities, their have divided up: through: their chatter, a slice of their power. But: they often are the plague: of the ideological: of the Italian school! but this maneuver is: really serious, why is: a coup against all priorities, and the principles of union,trade, constitutional and: Democrats: ie, a sponge, which erases 50 years of democratic life of our Nation, is why: with the loss of: fact, of the: freedom of teaching, through both the "cultural areas", such as through the dominance of the: School Administrator, we are opening our Italian company to: become a Regime of State police, as unfortunately, have already become the United States of America .
  • IHateNEWLAYOUT
    IHateNEWLAYOUT ha pubblicato un commento
    42 minuti fa
    profound oneness or devotion of religious love, or to a concept of love that encompasses all of those feelings. This diversity of uses and meanings, combined with the complexity of the feelings involved, makes love unusually difficult to consistently define, compared to other emotional states
  • IHateNEWLAYOUT
    IHateNEWLAYOUT ha pubblicato un commento
    42 minuti fa
    Love is an emotion of a strong affection and personal attachment. Love is also said to be a virtue representing all of human kindness, compassion, and affection —"the unselfish loyal and benevolent concern for the good of another"Love may describe compassionate and affectionate actions towards other humans, one's self or animals. In English, love refers to a variety of different feelings, states, and attitudes, ranging from pleasure ("I loved that meal") to interpersonal attraction ("I love my partner"). "Love" may refer specifically to the passionate desire and intimacy of romantic love, to the sexual love of eros, to the emotional closeness of familial love, to the platonic love that defines friendship, or to the .
  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    1 ora fa
    [Mine dear Vicar: Episcopal] back: some reflections essential about: our: Meeting place: in the Curia, in the: presence: of the Director, of our: the Office: School, to: about, purpose, of: my: Affirmation, to deal with all classes, the : lessons learned: from: 332 Messianic Prophecies: of, Ancient: Old Testament: he: said, "where this: is: written in the book of religion? NO!". 1). in fact, 95% of my students, not: buy: the book of Religion, 2). Furthermore, the biblical contents are: epistemological, to: all the teaching: of: the Catholic religion. In a context of Institute: Professional (environment, very deprived: ie very poor socially), where not: only: (A) is: forbidden: to reject: at end of the year, but, where: (B) is: also prohibited: suspend any pupil to: against any of its: attitude bulling, that sees clearly, the teacher also, as of one: subject, also him victim of bulling
  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    1 ora fa
    [Mine dear Vicar: Episcopal] docente, that is: perceived by bullies, although, a few, such as a: condition: are, in position of fragility, vulnerability, not: only: from the point: of view of the students, but also, as the only one responsible for situations which should: be incomplete, ((or, in the last: resort,: guilty: is: always the teacher, from the point: of view of the "Manager Scholastic", because is: always the teacher, who, not: is: appropriate, adeguate, to: keep the disciplic, even if we are: in front to: cases of bullying: impunibile: and: that: Bullying: is: right, now, the: same, also against the teacher)), but the system: school: Italian, it seems: not: they can, more free, from: a: ​​condition of informal, and formal:of hypocrisy. 3). Since, in the toggling, conclusion about the: my: explanation, about, the Precious our Judaism: "Our Holy Roots", that, I have playing, my "Shofar" in the classroom: and: that: this particular: it is intentionally distorted,
  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    1 ora fa
    [Mine dear Vicar: Episcopal] has brought: me: in the Presidency: to: justify my: behavior: in front of the Executive Scoastico, and: although I said I had specified: at my, Director Scholastic, which not: it was: the "Horn" as he stated him, but: was the "Shoafar", with all the explanations of the case, the: same: accusation of "horn" is: back: on lips: of the Director of the: "Office: School, of Curia", to: distance: many days, to try again: the fact: that the Headmaster: has: interest to: show me, in: perspective: most negative possible, as to: wanting to harm: against my: person, in order, to render ineffective, unsuccessful, aseptic , unproductive, my teaching, to exploit her: the role of power, in the production: its ideological goals: against me. Obviously, this is: also demonstrate how the areas of freedom of education, freedom constitutionally enshrined, is: a, another law of democracy, which is disintegrates!
  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    2 ore fa
    The Word of God says: 1. "In him we live and move in him we have our being" 2. "Your own breath declares that Jesus is alive!" Christ being at the right hand of the Father has full authority, and they exercise this authority is transferred to us that we are at your service, this is why our political victory, over the world is overwhelming.Christ in heavenly places, is the King of Kings, and Lord of Lords. When he says from the cross "it is finished", he effectively transferred all its virtues, all his merits, and all its authority, and its power, in us. IF WE HAVE FAITH THAT, THEN THOSE WHO CAN STOP us, Or, RESIZE us? IF WE HAVE FAITH, THEN WE NEED TO REIGN! THIS IS THE REASON WHY THE INTERNATIONAL MONETARY FUND INVESTING IN THE IMMENSE, INCOME OF LATENT: SIGNORAGGIO BANKing: against us, TO STOP AND devitalize: CHRISTIANITY, IN SHORT, THE SAME TREATMENT: WHAT IS, against TO A VIRUS: for TRANSFORMING it, IN VACCINE.
  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    2 ore fa
    Hebrews 1.1 to 3 "God has spoken once, in a variety of ways ... through the prophets and in these last days has spoken to us through his Son, whom he appointed heir of all things, and through whom he created the universe, he is: the splendor of his glory and the express image of His essence, and upholding: all things by his powerful word. This is a glorious truth: 1. "Christ is the mark: the essence of God" 2. "Christ is the reason: the creation of the universe" 3. "Without Christ, there would be death on everything" 4. "Supports all things by the word of His power, that your heart beats for Christ says, etc ... "
  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    2 ore fa
    [Ancient Testament Christology] 1: - HABAKKUK: - PROPHET WHICH REFERS TO THE WORK OF GOD; 2: - Obadiah - THE POWER TO SAVE; 3: - Haggai: - HAS ALL THE GOLD AND SILVER IN THE WORLD; 4: - AMOS: - OUR BROTHER WHO SUPPORTS; 5: - APOCALYPSE: - KING of Kings, and Lord of Lords; 6: - ACTS - BAPTISM AND NEW LIFE IN THE SPIRIT; 7: - Baruch - RECONCILIATION OF REBELS; 8: - COLOSSIANS: - FULLNESS OF HEAD AND BODY; 9: - CORINTHIANS: - THE GIFTS OF THE SPIRIT; 10: - CHRONICLES - our King; 11: - SONG - OUR LOVE GROOM; 12: - DANIEL - THE FOURTH MAN IN FURNACE;13: - Deuteronomy - PROPHET MOSES IN; 14: - JEWS - ETERNAL BLOOD OF THE COVENANT; 15: - EPHESIANS-CHRIST from RICHES IMPOSSIBLE; 16: - Exodus - EASTER LAMB; 17: - EZRA - SCRIBE OUR FAITHFUL; 18: - ESTER - OUR Mordecai; 19: - Ezekiel - MEN FROM THE FOUR FACES;
  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    2 ore fa
    [Ancient Testament Christology] 20: - PHILIPPIANS - fulfills ALL OUR NEEDS; 21: - PHILEMON - OUR BEST FRIEND; 22: - Galatians - MULTIPLY OUR SEMI; 23: - JOB - DAY OF SPRING; 24: - JAMES - OUR WISDOM; 25: - JUDAS - COMES WITH myriads; 26: - JUDGES - FROM THE LAW; 27: - JUDITH - WINNING FAITH OF THE POOR; 28: - JEREMIAH - BRIDGE OF JUSTICE; 29: - JONAH - OUR COMPASSION; 30: - GIOELE - PREPARING THE DAY OF THE LORD; 31: - GENESIS - IS THE SEED OF WOMAN; 32: - JOSHUA - CAPTAIN AND CONDOTTIERO; 33: - JOHN - LOVE ETERNAL; 34: - ISAIAH - PRINCE OF PEACE; 35: - Lamentations - MAN IN TEARS; 36: - LUCA - SON OF MAN; 37: - Lev - HIGH PRIEST; 38: - Maccabees - VICTORY THAT COMES FROM THE SKY; 39: - MARCO - FA WONDERS;
  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    2 ore fa
    [Ancient Testament Christology] 40: - Micah - MESSENGER FROM BEAUTIFUL FEET; 41: - Malachi - GOD OF JUSTICE AND HEALING; 42: - MATTEO - IS THE MESSIAH AND HEALS ALL; 43: - NAUM - THE AVENGER is the elect of God; 44 - Nehemiah - rebuild OUR WALLS; 45: - NUMBERS - PILLAR OF FIRE AND CLOUD: OUR PROTECTOR; 46: - OSEA - HUSBAND FAITHFUL; 47: - Proverbs - OUR TEST; 48: - PIETRO - SHEPHERD KING OF GLORY; 49: - Ecclesiastes or ECCLES - OUR TEST; 50: - RE - OUR reign; 51: - ROMAN - ALL IS MANUFACTURED IN GOOD in ELECTED; 52: - RUT - OUR REDEEMER RELATIVE; 53: - PSALM - OUR LORD AND SHEPHERD; 54: - SAMUEL OUR reigning king; 55: - Zephaniah - THE SAVIOR; 56: - TOBIA - OUR MEDICINE; 57: - TIMOTHY - OUR MEDIATOR; 58: - THESSALONIANS - RE TRIUMPHANT; 59: - TITO-HUSBAND FAITHFUL; 60: - Zaccaria - OPEN SOURCE IN THE HOUSE OF DAVID TO WASH ALL SIN AND IMPURITIES; TO ALL MANKIND IN THE THIRD TEMPLE OF JERUSALEM ON THE MOUNT OF OLIVES.
  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    3 ore fa
    communication: registered: with protocol: to my Headmaster, The writer, Prof. ****, Professor of Religion, notify the S.V. Ill.ma, that: 1). ANNOTATION ON THE REGISTER CLASS: **** in the 2nd, the pupil ***** (at 10.45) in the presence of the whole class, said, to have been: the exemption of the teaching of the Catholic religion, but , the writer: in the office of the registrations: teaching, has noted: the absolute regularity of the: enrollment: of: this student, as: student regular, in the: Teaching the Catholic Religion! The same student to date: is in mode arbitrary: absent from lessons: Teaching, of the Catholic Religion:.
  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    3 ore fa
    communication: registered: with protocol: to my Headmaster, 2). ABSENCE IN OUR INSTITUTE, OF CROSS. Than that: it is certain, however: it is, that the obligation on the presence of the crucifix in classrooms "can not be considered: indoctrination by the state." According to the Court, the crucifix "is an essentially passive symbol" :: and its influence on pupils: not: it can be compared to teaching teachers confessional. Why, is, secular values​​: foundation , of our State not: confessional! Compliance, with Prof.**** Bari 05/11/2012
  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    3 ore fa
    [Bishop Vicar], and peace: joy in all our tribulations for: Gospel for: partaking also: us of the sufferings of the Christ, and: for: to take part also: us to His Glory! As a teacher of: Lower Middle School, I know: the criminal liability, which could have been run: my pupils, in case, they would have made of the occupation: school structure! but: for I will not: would permit this possibility to my children, I certainly do not: it would permit even to them! but: took note of the: their determination to make employment, which, they declared, be inevitable, because it was a joint decision, and: already approved in their committee, I naively left, pull deception (perhaps in a , or at most, two classes) of: Prudential give some advice, how to prevent, vandalism, and prevent that strangers could enter into the school structure. but: this may have been enough to recognize that climate of: bullying, for: build a new slander against of: me.
  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    3 ore fa
    [Bishop Vicar], Why is the Vice President, is: Coming (Thursday, November 8, 2012) in a 5 °, saying words of the: type: "I not: I'm afraid of: speak!", "Someone, you want to send to the slaughter!" when she is: out of the classroom, I asked my students, "who have meant?", but: I my students were dumbfounded, not, I understand any context, of the: he said. However, the previous day (Wednesday, 7 November 2012) reiterated: the same charade in a 3rd class (always in my presence), therefore, this particular left me: restless, in fact, I approached the teacher. Deputy Dean, and: I said, to her, why do you not: go talk directly, with: the person concerned?, but: she replied to me in these terms: "I am not: I speak: with: no ", that's why, I tried, clarifications from colleagues, and some have made it clear that this is one of impropriety:
  • lorenzoAllah Mahdì Palestina
    lorenzoAllah Mahdì Palestina ha pubblicato un commento
    3 ore fa
    [Bishop Vicar], This defamatory, conducive to create: the suspect, the teaching staff. but: others have come to believe in this possibility, saying, "we know, the Prof.Vice Dean, it must be true .." as if to say: we can kill through slander, of the trust: net) ( Yet, we know enough, because, with: sun 19 classes? We not: we are many!) and: this story then, of the: grotesque, because in sensational hypothesis, that: I had wanted to be an agitator of the young, of course, I approached the largest classes. but: for: Fortunately, the same teacher: Deputy Dean, with: great determination is: able to foil the occupation of the: our Institute, the part of our boys! but, maybe I am wrong: for: all this: and: the Vice President, not: he was referring to me at all! Regards